UNIKATNE KUPAONICE S KARAKTEROM

UNIKATNE KUPAONICE S KARAKTEROM

Geberit kupaonske linije

KALKULATOR MATERIJALA ZA GRADNJU KUĆE

KONFIGURATOR ZA TUŠ KANALICE

TREBAM MAJSTORA/PONUDU ZA…

AKCIJA NA KOMPLETAN LAGER KERAMIKE 40%

AKCIJA NA KOMPLETAN LAGER KERAMIKE 40%

Akcija traje do isteka zaliha!

Održan prvi Međunarodni sajam graditeljstva

Slika 1: Održan prvi Međunarodni sajam graditeljstva

Prvo izdanje sajma graditeljstva, opremanja i uređenja PromoArh upotpunio je bogati sajamski kalendar u Poreču. Dvorana Žatika je kroz četiri dana trajanja bila „točka spajanja i povezivanja“ domaćih i inozemnih tvrtki s partnerima.

Sajam se održao na 2.500 m2 unutrašnjeg i 500 m2 vanjskog izložbenog prostora gdje se predstavilo 70 izlagača iz Hrvatske, Italije, Slovenije, Srbije, Mađarske, Austrije, Njemačke te Rumunjske koji zastupaju više od 200 svjetski poznatih brendova.

Ideja organizatora pokazala se kao ispravan korak kojeg su struka i brojni posjetitelji prepoznali. Sajam je na jednom mjestu ponudio široki asortiman proizvoda i usluga čiji je međutim zajednički nazivnik projekt izgradnje i opremanja te uređenja nekretnine, bilo poslovne ili privatne.

Slika 2: Održan prvi Međunarodni sajam graditeljstva

Izlagači su četiri dana bili na raspolaganju posjetiteljima sa savjetima, idejama i detaljnim informacijama o asortimanu kojeg su izlagali te mogućnostima korištenja istih.

Posebnost sajma bio je Education point na kojem su se održavala stručna predavanja i prezentacije renomiranih svjetskih predavača o temama koje su mogle zadovoljiti razne profile sudionika, od javne uprave do projektanata i arhitekata, ali i građevinskih tehničara koji znanje većih projekata mogu prenijeti na svakodnevno poslovanje.

Stručno predavanje o FIDIC uvjetima ugovora bilo je najposjećenije od strane inženjera, arhitekta i drugih sudionika kojima je djelatnost praćenje velikih investicija u javnoj nabavi i posebno preko EU fondova iz cijele Hrvatske.

Zajednička točka koja je zaključila sajam od strane svih sudionika bila je ta da je upravo takva vrsta sajma osvježenje na tržištu i da uz daljnji rad pogotovo u suradnji sa strukovnim grupama i udruženjima kvaliteta može samo rasti.

Sajam PromoArh je postavio temelje koje nude veliku mogućnost napretka!

Fotogalerija

  • Fotogalerija: Slika 1
  • Fotogalerija: Slika 2
  • Fotogalerija: Slika 3
  • Fotogalerija: Slika 4
  • Fotogalerija: Slika 5
  • Fotogalerija: Slika 6
  • Fotogalerija: Slika 7
  • Fotogalerija: Slika 8