GRATIS VELUX VANJSKA TENDA!

GRATIS VELUX VANJSKA TENDA!

Akcija do 15.12.2019.

KALKULATOR MATERIJALA ZA GRADNJU KUĆE

KONFIGURATOR ZA TUŠ KANALICE

TREBAM MAJSTORA/PONUDU ZA…

ISKORISTITE TRENUTNE POGODNOSTI NA LOŽIŠTA PALAZZETTI

ISKORISTITE TRENUTNE POGODNOSTI NA LOŽIŠTA PALAZZETTI

Akcija traje do isteka zaliha!

GROHE uložio pet milijuna eura u novu tehnologiju izrade boja za tuševe i otvorio nova radna mjesta

Slika 1: GROHE uložio pet milijuna eura u novu tehnologiju izrade boja za tuševe i otvorio nova radna mjesta

  • Zbog nove tehnologije izrade boja za ručne tuševe i tuš sustave otvoreno 27 novih radnih mjesta u GROHE-ovom postrojenju u njemačkom Lahru.
  • U posljednje tri godine, GROHE je uložio približno 15 milijuna eura u tehnologiju i infrastrukturu.
  • Cilj: proizvodnja bez emisije CO2 u svih pet GROHE-ovih postrojenja od 2020.

Dusseldorf, 7. studenog 2019. – GROHE je nedavno najavio nova ulaganja u Lahru, njemačkom gradu u kojem stručnjak za sanitarnu opremu iz Dusseldorfa vodi Centar kompetencija za ručne tuševe i tuš opremu.

Kako je tijekom posjeta postrojenju izjavio Thomas Fuhr, izvršni operativni direktor GROHE-a, proizvodnja u Black Forestu će implementirati PVD tehnologiju do kraja 2020.

Slika 2: GROHE uložio pet milijuna eura u novu tehnologiju izrade boja za tuševe i otvorio nova radna mjesta

Ovo ulaganje, vrijedno oko pet milijuna eura, stvoriti će 27 novih radnih mjesta. “Sa PVD tehnologijom nanošenja boja u Lahr donosimo high-end tehnologiju koja je u razini s globalnim potrošačkim trendovima, te također služi i napretku: ručni tuševi i tuš sustavi u izvanrednim bojama za kupaonice prilagođene po individualnim željama. Investirajući u spomenuto, proširujemo obujam proizvodnje, a to nam omogućuje da ručne tuševe i tuš sustave u GROHE bojama možemo isporučiti brže.”

Inovativna proizvodnja Made in Germany

Postrojenjem u Lahru, GROHE opskrbljuje svoj cjelokupni proizvodni portfelj za ručne tuševe i tuš sustave sa 1300 varijanti proizvedenih u tom postrojenju, a kao tehnološki predvodnik, GROHE kontinuirano ulaže u svoja postrojenja.

U posljednje tri godine, samo u Lahr, uloženo je približno 15 milijuna eura. Tako je ovo postrojenje opremljeno najnovijom tehnologijom koja uključuje više od 100 automatiziranih procesa i kolaborativnih robota.

Slika 3: GROHE uložio pet milijuna eura u novu tehnologiju izrade boja za tuševe i otvorio nova radna mjesta

“Tehnologije koje se koriste u ovom postrojenju su najnovije u području industrije sanitarne opreme te smo ponosni što uvođenjem PVD tehnologije možemo istaknuti još jedan vrhunski element u proizvodnji ručnih tuševa i tuš sustava. Ovo će ojačati našu inovativnu prirodu i dodatno poduprijeti Lahr kao postojenje, ali i kao poželjno radno mjesto u regiji”, rekao je voditelj postrojenja Hans-Martin Souchon. U posljednih pet godina broj zaposlenika u Lahru porastao je za 20 posto na njih oko 750.

Još ulaganja u održivost – cilj za 2020. proizvodnja bez emisije CO2

Izvršni operativni direktor GROHE-a, Thomas Fuhr odgovoran je za tehnološka područja, ali i održivost. “Tehnologija i održivost su međuzavisni. Važno je znati da ulaganje u tehnologiju može pridonijeti i energetskoj učinkovitosti, i zato ovaj projekt traži značajna ulaganja. Uključujući Lahr, u posljednjih pet godina proveli smo preko 60 mjera za povećanje energetske učinkovitosti,” sumira Thomas Fuhr posvećenost Grohe-a modelu održivosti poslovanja.

Slika 4: GROHE uložio pet milijuna eura u novu tehnologiju izrade boja za tuševe i otvorio nova radna mjesta

GROHE je, baš kao i njezina matična kompanija LIXIL koja je dio visoko cijenjenog Dow Jones indeksa održivosti, predan održivosti poslovanja. Thomas Fuhr je tijekom rujna, uoči dodjele nagrade 2019 B.A.U.M. Environmental Award u kategoriji velikih poduzeća, najavio GROHE-ov cilj proizvodnje bez emisije CO2 u svim postrojenjima – i to do iduće godine.

S obzirom na ovo, GROHE je počeo napajati sva svoja proizvodna postrojenja energijom iz obnovljivih izvora, takozvanom zelenom energijom. Nadalje, GROHE će emisije CO2 pokušati isključiti korištenjem kompenzacija u proizvodnji.

Tuš sustavi iz Lahra osiguravaju “pure joy of water” diljem svijeta

Kontrastno glasnom vanjskom svijetu, naše kupaonice postaju oaze mira za tijelo i duh. U slučaju osobnog SPA efekta kupaonice, minimalistički dizajn proizvoda igra bitnu ulogu.

Pri razvijanju proizvoda, globalni brend sanitarne opreme stavlja fokus na potrebe konzumenata te kreira inovacije koje potiču uštedu vode, a pritom pružaju lakoću korištenja i bezkompromisno uživanje.

Slika 5: GROHE uložio pet milijuna eura u novu tehnologiju izrade boja za tuševe i otvorio nova radna mjesta

Razultati ovog pristupa uključuju, primjerice, inovativni GROHE SmartControl tuš s push-turn-shower upravljačkom jedinicom koja omogućuje jednostavnu prilagodbu obracsa i jačine protoka vode. Nadalje, posljednje inovacije u okviru GROHE Rainshover sustava posjeduju pametne funkcije, a pružaju intuitivnost korištenja.

Najnovija inovacije je GROHE SmartActive koji u kombinaciji sa SmartTip tehnologijom osigurava intuitivni odabir obrasca protoka vode korištenjem samo jagodice prsta zbog smještaja upravljačke jedinice na pozadini ergonomski oblikovane ručke tuša.

S druge strane, zahvaljujući GROHE DripStop opciji, naporno kapanje nakon isključivanja vode je stvar prošlosti.

Slika 6: GROHE uložio pet milijuna eura u novu tehnologiju izrade boja za tuševe i otvorio nova radna mjesta

O PVD tehnologiji

PVD je skraćenica za Physical Vapor Deposition ili u prijevodu, fizičko nakupljanje para. Tehnologija potječe iz avio industrije, a postavila je nove standarde za kvalitetu završnog sloja boje.

Pri prvom koraku, predtretmanu, komponente proizvoda pažljivo se čiste i podliježu toplinskom tretmanu u kojem se iz plastičnih komponenata uklanja višak plinova. U drugom koraku nanosi se PVD sloj, a ovaj proces odvija se u iznimno vakuumiranom prostoru i uključuje tri koraka.

Prvo se čisti substrat, a potom se nanosi bazni sloj boje. Takav proces rezultira većim rangom boja dok u isto vrijeme osigurava tri puta izdržljiviji završni sloj i sloj koji je deset puta otporniji na grebanje.

Više informacija: www.grohe.hr

Pratite na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn i YouTube.

GROHE ADRIA d.o.o.

Tel: 01/ 29 11 470

www.grohe.hr

www.grohe.si

www.grohe.rs

LOKACIJE I DOSTUPNOST

Pogledajte lokacije na karti

Prodaja putem distributera GROHE AG (predstavništvo Grohe Adria) na području cijele Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore, Makedonije, Albanije, Kosova.

Pogledajte i:

  1. Sve novosti, događaje, predstavljanja