UNIKATNE KUPAONICE S KARAKTEROM

UNIKATNE KUPAONICE S KARAKTEROM

Geberit kupaonske linije

KALKULATOR MATERIJALA ZA GRADNJU KUĆE

KONFIGURATOR ZA TUŠ KANALICE

TREBAM MAJSTORA/PONUDU ZA…

ISKORISTITE TRENUTNE POGODNOSTI NA LOŽIŠTA PALAZZETTI

ISKORISTITE TRENUTNE POGODNOSTI NA LOŽIŠTA PALAZZETTI

Akcija traje do isteka zaliha!

Žuti interijeri donose optimizam

Slika 1: Žuti interijeri donose optimizam

Dolaskom ljeta, dani postaju sve vedriji, a cijeli svijet kao da se budi iz sna. Jedan od glavnih razloga za to je sve veći broj sunčanih dana, jer sunčane zrake svemu daju raskošan sjaj.

Na isti način žuta poklanja vedrinu interijeru. Njena toplina je odličan odabir za prostorije u kojima nema prirodne svjetlosti, kao što su predsoblja te hodnici, kojima pastelno žuti zidovi donose sjaj sunčanog dana. U monokromatskoj shemi je zanimljivo vidjeti mješavinu nekoliko različitih tonova žute – od zlata i karamele, preko limuna, pa sve do cvijeća. Veseo ugođaj spavaće i dnevne sobe nastaje kombiniranjem žute s bijelom, a radi li se o prostorijama raskošnijih kvadratura – dobro će doći i tonovi smeđe boje na zidovima koje želite vizualno približiti.

Slika 2: Žuti interijeri donose optimizam

Ova primarna boja je kroz timski rad s crvenom i plavom, kreirala cijeli spektar boja. Primarni trokut često susrećemo u dječjim sobama, budući da pozitivno djeluje na razvoj najmlađih.

U društvu komplementarne ljubičaste se naglašava sva aktivnost žute, stoga, kada se ove dvije boje nađu zajedno, nastaje pravi „kreativni duo“.

Shema sastavljena od svijetlo-plave i žarke nijanse žute, u interijer donosi osvježavajući koktel koji će razvedriti i oblačan dan. Ova kombinacija predstavlja kvalitetno rješenje prilikom uređenja radne i dnevne sobe te uredskih prostora, budući da žuta potiče intelekt, a plava komunikaciju.

Spoj crvene i žute, vatra je koja stvara izuzetno aktivne prostorije. Žuta i ružičasta su energičan par koji, uz neobične oblike pokućstva i dekorativnih predmeta, stvara umjetnički interijer.

Žuta i zelena, uz dodatak floralnih dezena na tkaninama i pokućstvu, interijer pretvaraju u veseli proljetni eksterijer. Ovaj zanimljiv toplo-hladni susret boja čini „zlatnu sredinu“, stoga je prikladan za dizajniranje svake prostorije. Želite li još više ublažiti energiju žute, preporučljivo je u shemu uključiti i neutralne tonove, naročito bijelu (ne)boju.

Slika 3: Žuti interijeri donose optimizam

Prema mišljenju stručnjaka za liječenje bojama, terapeutska primjena žute ima pozitivan učinak na živčani sustav, unaprjeđuje kreativno razmišljanje, poboljšava probavu te pomaže pri uklanjanju toksičnih tvari iz organizma.

Spomenimo i da zlatne nijanse donose jasnoću misli, mudrost i znanje, stoga su dobrodošle u dekoriranju prostorija u kojima se uči i kreativno izražava.

U orijentalnoj filozofiji življenja, poznatoj pod nazivom Feng Shui, primarna žuta je boja sredine te kao takva stvara harmoniju u svakom smjeru kretanja energije. Žarke nijanse ove „sunčane“ boje su više „yang“ i kreiraju aktivne interijere, stoga se češće nanose na malim površinama. Blijedo-žuti tonovi su više „yin“, tj. pasivni, pa njima možemo obojiti sve zidove, čak i u prostorijama za odmor.

Može li naklonost prema određenoj boji otkriti nečiji karakter? Psihologija boja sugerira da su poklonici žute vitalni i živahni, aktivno se uključuju u sve što se zbiva oko njih, spontani su, vole komunicirati i istraživati te se dobro nose s izazovima.

Ova okrepljujuća boja unosi novu energiju u interijer, stoga je poželjan sastojak svake dizajnerske sheme, bez obzira u kojoj od svojih brojnih nijansi će se najbolje uklopiti u estetiku i funkcionalnost prostora.

Fotogalerija

  • Fotogalerija: Slika 1
  • Fotogalerija: Slika 2
  • Fotogalerija: Slika 3
  • Fotogalerija: Slika 4
  • Fotogalerija: Slika 5
  • Fotogalerija: Slika 6
  • Fotogalerija: Slika 7
  • Fotogalerija: Slika 8
  • Fotogalerija: Slika 9
  • Fotogalerija: Slika 10
  • Fotogalerija: Slika 11
  • Fotogalerija: Slika 12
  • Fotogalerija: Slika 13
  • Fotogalerija: Slika 14
  • Fotogalerija: Slika 15
  • Fotogalerija: Slika 16
  • Fotogalerija: Slika 17
  • Fotogalerija: Slika 18
  • Fotogalerija: Slika 19
  • Fotogalerija: Slika 20

Fotografije: InterContinental Hotels Group

Autor

Danica Maričić, BA Econ, a.d’i. (www.ARCHI-LIVING.com)

Profesionalno iskustvo stekla sam na području dizajna interijera, novinarstva, marketinga & odnosa s javnošću. Kreiram promotivne aktivnosti klijenata, kao i njihovu komunikaciju s ciljnim javnostima (kreativno pisanje (priopćenja, članci, intervjui), osmišljavanje brošura, kataloga, časopisa, oglasa, internetskih stranica i portala; planiranje i organizacija evenata…). Na taj način se izravno utječe na jačanje pozicije na tržištu i povećanje prepoznatljivosti tvrtke / robne marke. Također, vodim poslovne seminare na temu "Izgradnja imidža tvrtke putem dizajna poslovnih i komercijalnih prostora". (Više)

Vezani članci

Svi članci iz rubrike

  1. Boje u dizajnu interijera i eksterijera
  2. Dizajn hotela
  3. Međunarodni stilovi dizajna
  4. Promocija u turizmu

Vezane aplikacije