GRATIS VELUX VANJSKA TENDA!

GRATIS VELUX VANJSKA TENDA!

Akcija do 15.12.2019.

AKCIJA NA KOMPLETAN LAGER KERAMIKE OD 30-40%

AKCIJA NA KOMPLETAN LAGER KERAMIKE OD 30-40%

Akcija traje do isteka zaliha!

Veliko plavetnilo

Slika 1: Veliko plavetnilo

U ove vruće ljetne dane, opuštajuće plavetnilo Jadranskog mora privlači poput magneta, međutim, čarolija plave boje ne nestaje dolaskom jeseni i toplih zemljanih tonova – ona je prisutna tijekom cijele godine.

Hladnoća plave boje uvelike neutralizira toplinu preostale dvije primarne boje – vatrene crvene i sunčane žute, a upravo kombiniranjem navedene tri boje nastale su sve ostale boje spektra. Primjerice, susret plave i crvene na svijet donosi ljubičastu, dok je kreacija plave i žute melem za oči – zelena.

Upravo plava, crvena i žuta koriste se prilikom uređenja dječjih kutaka, kao i ostalih prostora u kojima se želi potaknuti aktivnost i učenje.

Slika 2: Veliko plavetnilo

Spajanjem crvene i žute nastala je narančasta, koja kao komplement plave ističe i nadopunjava ovu boju Mediterana. Prisjetimo se estetskog učinka vaze od “terracotte” na plavom stolnjaku, jastuka boje breskve na tamno-plavom pokrivaču. Nebo i zemlja – suprotnosti koje se privlače i međusobno dovode u ravnotežu.

Želite li kreirati sobu za opuštanje, harmonična shema boja prikladnija je od aktivne komplementarne, stoga plave tonove kombinirajte s ljubičastima, ružičastima ili zelenima. Primjerice, spoj mornarsko-plave, bijele i tirkizne dočarava ljetni ugođaj interijera.

Plavo-bijela kombinacija uvijek je “in”, a iako je najčešće povezuju s mediteranskim stilom, nalazimo je i u drugim stilskim izričajima, primjerice, orijentalnom porculanu.

Slika 3: Veliko plavetnilo

Ova popularna boja reflektira svjetlost, što naročito dolazi do izražaja pri upotrebi sjajnih materijala i površina. Tkanine poput svile ili organze, u plavim nijansama, su izuzetno dekorativne, kao i predmeti od stakla, u plavoj boji, u kojima se odražava romantična svjetlost svijeća.

Svijetle nijanse plave često se koriste pri uređenju malih prostora, budući da zidovi obojeni tim nijansama izgledaju udaljeniji nego što zaista jesu, na taj način kreirajući iluziju većeg prostora.

Relaksirajuća, osvježavajuća, elegantna – plava je prikladna za dizajniranje svih prostorija – spavaćih i dnevnih soba, kuhinja, blagovaonica i kupaonica, kao i ureda te liječničkih ordinacija i bolnica.

Stručnjaci za liječenje bojama smatraju da je plava jedna od terapeutski najučinkovitijih boja, te se koristi prilikom liječenja nervoze, nesanice, kao i mnogih drugih tegoba.

Slika 4: Veliko plavetnilo

Slika 5: Veliko plavetnilo

Prema kineskoj filozofiji Feng Shui, tamnoplava je povezana s energijom drva i jugoistoka, te pomaže u stvaranju skladnog ozračja, dok svijetloplava stvara blaže yin strujanje uzlazne energije drva, stoga djeluje vrlo smirujuće. Također, sve nijanse plave pozitivno utječu na pamćenje i komunikativnost.

Što ljubav prema plavoj boji govori o vama? Šuška se da su ljudi koji preferiraju svijetle nijanse ove lijepe boje – kreativni, maštoviti, osjećajni, praktični i analitični. Ako vam se više sviđaju tamnije nijanse plave, možda ćete se prepoznati u ovom opisu – samostalni, odgovorni, lako donosite odluke, potreban vam je mir i tišina.

Slika 6: Veliko plavetnilo

Slika 7: Veliko plavetnilo

Pod zajedničkim nazivom “plava boja” krije se veliki broj zanimljivih nijansi ove atraktivne boje, a sve te nijanse zajednički stvaraju osvježavajuću čaroliju “velikog plavetnila”.

Fotogalerija

  • Fotogalerija: Slika 1
  • Fotogalerija: Slika 2
  • Fotogalerija: Slika 3
  • Fotogalerija: Slika 4
  • Fotogalerija: Slika 5
  • Fotogalerija: Slika 6
  • Fotogalerija: Slika 7
  • Fotogalerija: Slika 8
  • Fotogalerija: Slika 9
  • Fotogalerija: Slika 10
  • Fotogalerija: Slika 11
  • Fotogalerija: Slika 12
  • Fotogalerija: Slika 13
  • Fotogalerija: Slika 14
  • Fotogalerija: Slika 15
  • Fotogalerija: Slika 16
  • Fotogalerija: Slika 17
  • Fotogalerija: Slika 18
  • Fotogalerija: Slika 19
  • Fotogalerija: Slika 20

Autor

Danica Maričić, BA Econ, a.d’i. (www.ARCHI-LIVING.com)

Profesionalno iskustvo stekla sam na području dizajna interijera, novinarstva, marketinga & odnosa s javnošću. Kreiram promotivne aktivnosti klijenata, kao i njihovu komunikaciju s ciljnim javnostima (kreativno pisanje (priopćenja, članci, intervjui), osmišljavanje brošura, kataloga, časopisa, oglasa, internetskih stranica i portala; planiranje i organizacija evenata…). Na taj način se izravno utječe na jačanje pozicije na tržištu i povećanje prepoznatljivosti tvrtke / robne marke. Također, vodim poslovne seminare na temu "Izgradnja imidža tvrtke putem dizajna poslovnih i komercijalnih prostora". (Više)

Vezani članci

Svi članci iz rubrike

  1. Boje u dizajnu interijera i eksterijera
  2. Međunarodni stilovi dizajna
  3. Putovanja

Vezane aplikacije