GRATIS VELUX VANJSKA TENDA!

GRATIS VELUX VANJSKA TENDA!

Akcija do 15.12.2019.

ISKORISTITE AKCIJSKE CIJENE! SNIŽENJE KERAMIKE DO 70%!

ISKORISTITE AKCIJSKE CIJENE! SNIŽENJE KERAMIKE DO 70%!

F.I.C. Outlet

Toplina i ljepota tepiha

Slika 1: Toplina i ljepota tepiha

Trendovi u dizajnu interijera se mijenjaju, međutim, popularnost kvalitetnih tepiha ne jenjava. Oni su važan dio većine stambenih prostora. Želite li zagrijati svoj interijer, tepisi vam svakako u tome mogu pomoći. Što se tiče estetske uloge tepiha – njihovi deseni i teksture nadopunjavaju dizajn svakog prostora.

Osnovu tepiha čine materijali, a optimalan izbor su svakako prirodna vlakna. Osim svoje dugotrajnosti, izvrstan su izolator i jednostavni za održavanje. Također, zdravstveno su podobnija od umjetnih vlakana. Naravno, trebalo bi voditi računa da tepih po svojim karakteristikama odgovara funkciji prostora u kojem će se nalaziti, te da se svojim bojama i desenima uklapa u dekorativni stil u interijeru.

Svaki interijer cjelina je za sebe, prilagođena individualnim željama i potrebama. Tu filozofiju slijede i tepisi, stoga ih proizvođači često izrađuju po narudžbi kupca i oblikuju prema dizajnu prostora – bilo da radi o odabiru desena, materijala, načina izrade. Orijentalni tepih je vrijedan sastojak dizajna i u interijer unosi priču prožetu tradicijom i egzotikom. Prema klasičnom receptu, kombinira se sa stilskim namještajem, a izvrsno se uklapa i u tzv. globalni stil (mješavina etničkih stilova iz cijelog svijeta). Budući da je eklekticizam (miješanje stilova) u trendu već godinama, orijentalne tepihe sve češće viđamo u kombinaciji i sa minimalističkim namještajem.

Slika 2: Toplina i ljepota tepiha Slika 3: Toplina i ljepota tepiha

Strojno rađeni tepisi dostupni su u širokom rasponu boja, materijala i oblika, stoga ih nalazimo u sklopu brojnih stilova. Novim načinima obrade materijala poput vune stvaraju se bogatije teksture koje nadopunjuju minimalizam suvremenih interijera. Primjerice, naročito su zanimljivi oni tepisi u čijem se dizajnu nadopunjuje nekoliko materijala – vuna, lan, staklo, sisal, te drugi materijali koji obogaćuju izražaj tepiha.

Tepisi zagrijavaju i čine udobnijom svaku prostoriju, pa tako i kupaonicu i kuhinju, stoga su uvijek dobrodošli. Naravno, za ove dvije prostorije bitno je odabrati tepihe koji se lako čiste i održavaju, otporni su na vlagu i čvrsto prianjaju uz glatku podlogu. Budući da u spavaćoj sobi često hodamo bosonogi, preporučljivo je da tepih za ovu prostoriju bude što mekši i udobniji – primjerice, tzv. “čupavac”. U dnevnom boravku je veća cirkulacija ljudi, stoga je bitno da je tepih otporan na habanje, te da se relativno lako čisti.

Zanimljive su i tapiserije koje griju zidove suvremenih domova. Ovaj dekorativni element ima dugu tradiciju. Naime, javljao se još u srednjovjekovnim dvorcima. Sada, u društvu tepiha, oplemenjuje urbane interijere.

Fotogalerija

  • Fotogalerija: Slika 1
  • Fotogalerija: Slika 2
  • Fotogalerija: Slika 3
  • Fotogalerija: Slika 4
  • Fotogalerija: Slika 5
  • Fotogalerija: Slika 6
  • Fotogalerija: Slika 7
  • Fotogalerija: Slika 8
  • Fotogalerija: Slika 9
  • Fotogalerija: Slika 10
  • Fotogalerija: Slika 11
  • Fotogalerija: Slika 12
  • Fotogalerija: Slika 13
  • Fotogalerija: Slika 14
  • Fotogalerija: Slika 15
  • Fotogalerija: Slika 16
  • Fotogalerija: Slika 17
  • Fotogalerija: Slika 18
  • Fotogalerija: Slika 19
  • Fotogalerija: Slika 20

Fotografije: Milano - Salone Internazionale del Mobile, Regeneracija - Zabok, Stilles – Oprema A.L.T.

Autor

Danica Maričić, BA Econ, a.d’i. (www.ARCHI-LIVING.com)

Profesionalno iskustvo stekla sam na području dizajna interijera, novinarstva, marketinga & odnosa s javnošću. Kreiram promotivne aktivnosti klijenata, kao i njihovu komunikaciju s ciljnim javnostima (kreativno pisanje (priopćenja, članci, intervjui), osmišljavanje brošura, kataloga, časopisa, oglasa, internetskih stranica i portala; planiranje i organizacija evenata…). Na taj način se izravno utječe na jačanje pozicije na tržištu i povećanje prepoznatljivosti tvrtke / robne marke. Također, vodim poslovne seminare na temu "Izgradnja imidža tvrtke putem dizajna poslovnih i komercijalnih prostora". (Više)

Vezani članci

Svi članci iz rubrike

  1. Boje u dizajnu interijera i eksterijera
  2. Dizajn hotela
  3. Hrvatski dizajn
  4. Međunarodni stilovi dizajna

Vezane aplikacije