ISTARSKE VILE S BAZENOM - MODERNA GRADNJA BUDUĆNOSTI

ISTARSKE VILE S BAZENOM - MODERNA GRADNJA BUDUĆNOSTI

DOMUSplus

CRIJEP S 50 GODINA GARANCIJE

TREBAM MAJSTORA/PONUDU ZA…

KALKULATOR MATERIJALA ZA GRADNJU KUĆE

ISKORISTITE BLAGDANSKE POGODNOSTI NA LOŽIŠTA PALAZZETTI

ISKORISTITE BLAGDANSKE POGODNOSTI NA LOŽIŠTA PALAZZETTI

Akcija traje do 31.01.2019 ili do isteka zaliha!

Santorini – tajanstvena Grčka

Slika 1: Santorini – tajanstvena Grčka

„Slavni pjesnici su opjevali njegovu, četiri tisuće godina staru povijest, dok vječni kamen i dalje stoji, snažan i veličanstven, ponosno uzdižući se iz mora, čuva tajnu Atlantide…“

Santorini, biser u kolajni grčkog otočja, nastao je uslijed vulkanske aktivnosti u prapovijesno doba. Također, ogromna erupcija, koja je u kasnom brončanom dobu zadesila ovo područje, stvorila je i mit o Atlantidi. Najnoviji pokazatelj vulkanskog stvaralaštva su dva obližnja otočića – Palea i Nea Kameni.

Tamne stijene, plavetnilo mora i očaravajuća bjelina kuća – kreiraju izuzetno fotogeničnu turističku destinaciju.

Tople sunčeve zrake obasjavaju ovaj drevni otok tijekom većeg dijela godine, čak i za vrijeme tzv. „kišnog razdoblja“, od studenog do ožujka. Toplo i suho vrijeme vlada od travnja pa sve do listopada, stoga je taj period idealan za potpuno uživanje u slikovitom krajoliku Santorinija. Tipične jesenske i zimske temperature ovog podneblja, kreću se od 12 do 20 stupnjeva Celzijusa, dok proljeće i ljeto donose od 17 do 27 stupnjeva.

Povjesničari navode da je prvi naziv ovog atraktivnog otoka bio „Strongyle“ (Okrugli), a kasnije je preimenovan u „Kalliste“ (Najljepši) – naziv koji uvelike dočarava njegove prirodne draži. Današnje ime je dobio od naziva kapelice sv. Irene (Santa Irene).

Bogata povijest Santorinija se očitava kroz dva arheološka lokaliteta – Akrotiri otkriva ostatke prapovijesne There, a tu je i drevni grčki grad Mesa Vouno. U glavnom otočkom mjestu Thiri (Firi) se nalazi Muzej There, kao i Arheološki muzej, Muzej folklora…

U obilasku brojnih otočkih naselja, naići ćete i na više od 250 vjerskih objekata, sagrađenih na vrlo kreativan i eklektičan način, kao i većina arhitekture na ovom prelijepom otoku.

Slika 2: Santorini – tajanstvena Grčka Slika 3: Santorini – tajanstvena Grčka

Na južnoj i jugoistočnoj strani otoka, rasprostranjene su najpopularnije plaže od kojih je svaka na svoj način jedinstvena, zahvaljujući upravo svom vulkanskom porijeklu, jer, zanimljive forme krajolika, crni, bijeli i crveni pijesak te blistavi kamenčići crne boje – nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.

Plaže na sjeveru otoka nude veću privatnost, budući da ih je teže uočiti s glavnih prometnica, stoga su ih turisti, uglavnom parovi i obitelji, tek nedavno počeli otkrivati.

Na jugoistočnom dijelu se nalaze dobro opremljene plaže, kao što su Monolithos, Avis i Kamari, gdje su dostupni i brojni dodatni sadržaji – dućani, restorani, hoteli, mogućnost uživanja u vodenim sportovima…

Prekrasan spoj plavog mora i crnog pijeska, kratak je opis Perisse i Perivolosa, najslavnijih plaža Santorinija. Na samom jugu otoka očekuju vas Crvena i Bijela plaža te Vlychada, koje su dio nezaboravnog pejzaža nastalog dugogodišnjom igrom vjetra.

Ponuda smještaja, na ovom romantičnom otoku, sastoji se od brojnih hotela i vila u kojima tradicionalnu otočku arhitekturu nadopunjavaju svi sastojci suvremenog komfora.

Santorini je sve poznatiji i po velikom broju vjenčanja koja se tu organiziraju, budući da su bajkoviti zalasci sunca idealna scenografija za izricanje „sudbonosnog da“.

Slika 4: Santorini – tajanstvena Grčka Slika 5: Santorini – tajanstvena Grčka

Glavni „shopping“ centar na otoku se nalazi u Thiri (Firi), međutim, zanimljive suvenire, nakit, odjeću te izvorne narodne rukotvorine, možete naći, primjerice, i u dućanima pokraj plaža ili u galerijama i buticima smještenim u naseljima kao što je Oia. Za vrijeme ljetne sezone dućani su otvoreni do ponoći.

Jedna od tradicionalnih atrakcija Santorinija je jahanje magaraca po strmim stepenicama i uskim uličicama otočkih naselja. Ipak pripazite, ove dražesne životinje se kreću puno brže nego što se čini na prvi pogled.

Ubrajate li se među „noćne ptice“, ovdašnji kafići su otvoreni do 2 ili 3 sata ujutro, a noćni klubovi nude ljetnu zabavu i do ranih jutarnjih sati. Glazba, ples, druženje, romantične šetnje…

Kaže se da ljubav dolazi kroz želudac, stoga su i turističke destinacije poznate po izvrsnim delicijama – uvijek visoko na listi prioriteta, jer, tko može odoljeti slasnim kulinarskim užicima. Gastronomija Santorinija počiva na domaćim namirnicama te plodovima Egejskog mora. U više od tri stotine restorana možete probati lokalne specijalitete poput kroketa od rajčica, svježeg kozjeg sira, salata s kaparima, „fava” pirea… Tu je i hvaljeni slatkiš, izrađen od sira i meda – „melitinia“. Za potpuni doživljaj, kušajte i lokalna bijela vina, „tsikoudiu“ (rakiju od grožđa), desertno vino „vinsanto“ te omiljeno grčko ljetno piće – ledenu kavu.

„Καλωσόρισμα!“ (Dobrodošli!) i „Καλή όρεξη!“ (Dobar tek!).

Fotogalerija

  • Fotogalerija: Slika 1
  • Fotogalerija: Slika 2
  • Fotogalerija: Slika 3
  • Fotogalerija: Slika 4
  • Fotogalerija: Slika 5
  • Fotogalerija: Slika 6
  • Fotogalerija: Slika 7
  • Fotogalerija: Slika 8
  • Fotogalerija: Slika 9
  • Fotogalerija: Slika 10
  • Fotogalerija: Slika 11
  • Fotogalerija: Slika 12
  • Fotogalerija: Slika 13
  • Fotogalerija: Slika 14
  • Fotogalerija: Slika 15
  • Fotogalerija: Slika 16
  • Fotogalerija: Slika 17
  • Fotogalerija: Slika 18
  • Fotogalerija: Slika 19
  • Fotogalerija: Slika 20
  • Fotogalerija: Slika 21
  • Fotogalerija: Slika 22
  • Fotogalerija: Slika 23

Fotografije: https://www.freeimages.com/

Autor

Danica Maričić, BA Econ, a.d’i. (www.ARCHI-LIVING.com)

Profesionalno iskustvo stekla sam na području dizajna interijera, novinarstva, marketinga & odnosa s javnošću. Kreiram promotivne aktivnosti klijenata, kao i njihovu komunikaciju s ciljnim javnostima (kreativno pisanje (priopćenja, članci, intervjui), osmišljavanje brošura, kataloga, časopisa, oglasa, internetskih stranica i portala; planiranje i organizacija evenata…). Na taj način se izravno utječe na jačanje pozicije na tržištu i povećanje prepoznatljivosti tvrtke / robne marke. Također, vodim poslovne seminare na temu "Izgradnja imidža tvrtke putem dizajna poslovnih i komercijalnih prostora". (Više)

Vezani članci

Svi članci iz rubrike

  1. Putovanja
  2. Međunarodni stilovi dizajna
  3. Kulturni turizam
  4. Promocija u turizmu

Vezane aplikacije