U klasičnim stilskim epohama prevladavalo je mišljenje „više je bolje", dok se kod modernog namještaja elegancija očitava upravo iz nešto jednostavnijih izričaja, praćena idejom „manje je više".

Bez obzira koji smjer u dizajnu preferiraju, ljubitelji atraktivnih interijera i eksterijera svake godine željno očekuju travanj, kako bi posjetili mjesto na kojem mogu vidjeti i moderne i klasične interijere, kao i razne „varijacije na temu".

Na ovogodišnjem međunarodnom sajmu namještaja u Milanu „Salone del Mobile.Milano", koji je od 4. – 9. travnja ovu talijansku prijestolnicu dizajna i mode učinio još spektakularnijom, predstavljeni su trendovi i inovacije u dizajnu unutarnjih i vanjskih prostora, kako onih stambenih, tako i poslovnih.

Renomirane tvrtke i dizajneri sa svih strana svijeta, dali su nam uvid u svoja kreativna razmišljanja, bilo da se radi o namještaju, rasvjetnim tijelima, dekorativnim tkaninama ili raznim detaljima u stiliziranju doma ili ureda.

Svaki Salone del Mobile.Milano sastoji se od nekoliko tematskih evenata. Neka od spomenutih zbivanja prisutna su svake godine, a neka svake druge godine („Euroluce" – rasvjetna tijela, „Workplace3.0" – dizajn uredskih i komercijalnih prostora, „Eurocucina" – kuhinjski namještaj i aparati, „The International Bathroom Exhibition" – keramika i sanitarije).

Ove godine, posjetitelji su imali priliku razgledati novitete iz ponude više od 2.000 izlagača, koji su se predstavili u sklopu pet evenata: „Salone Internazionale del Mobile" – Međunarodni sajam namještaja, „The International Furnishing Accessories Exhibition" – Međunarodna izložba dekorativnih dodataka, „Euroluce" – Eurorasvjeta, „Workplace3.0" – Radno mjesto3.0 i „SaloneSatellite" na kojem se predstavljaju neafirmirani dizajneri i studenti dizajna.

Spomenimo i da je „SaloneSatellite" ove godine proslavio 20-tu godišnjicu prezentiranja mladih nada dizajna te da je ovogodišnja tema bila svojevrsna potraga za odgovorom na pitanje što je to dizajn – „DESIGN is…?"

Kako izgleda ured budućnosti?

„Workplace3.0", u svom 18. izdanju, donosi trendove i inovacije u opremanju poslovnih prostora – ureda, bankarskih i poštanskih poslovnica, javnih prostora raznih profila itd.

Upravo je područje dizajna radnih interijera jedno od onih na koje je znatno utjecao mobilan životni stil koji su nam omogućila brojna tehnološka dostignuća. U današnjem „online" svijetu, mjesto za rad može biti skoro svugdje – u automobilu, kod kuće, u vrtu ili parku pa čak i na plaži.

Sve navedeno inspirira dizajnere na osmišljavanje poslovnih prostora koji sve više izlaze iz uobičajenih okvira. Kreativnost i ležernost, neke su od odlika ureda budućnosti.

Rasvjeta – inovativnost i ušteda energije

„Euroluce", u svom 29. izdanju, donosi sve potrebno za osvjetljenje interijera i eksterijera, doma i ureda – s naglaskom na uštedu energije i očuvanje okoliša.

Rasvjetna tijela variraju od onih minimalističkih ili ugrađenih u zidove i namještaj, preko onih koje slobodno možemo nazvati skulpturama koje pažnju privlače formom i funkcijom, sve do kristalnih lustera u suvremenijoj ili tradicionalnijoj varijanti.

Archi-living.com / arhitektura i dizajn diljem svijeta

Dobrodošli na globalni arhitektonski i dizajnerski portal www.archi-living.com! Očekuju vas dizajnerski trendovi, novosti „sa stilom", savjeti arhitekata i dizajnera interijera, projekti i proizvodi – iz cijeloga svijeta.

Image
Danica Maričić
 

Profesionalno iskustvo stekla sam na području dizajna interijera, novinarstva, marketinga & odnosa s javnošću. Kreiram promotivne aktivnosti klijenata, kao i njihovu komunikaciju s ciljnim javnostima (kreativno pisanje (priopćenja, članci, intervjui), osmišljavanje brošura, kataloga, časopisa, oglasa, internetskih stranica i portala; planiranje i organizacija evenata…). Na taj način se izravno utječe na jačanje pozicije na tržištu i povećanje prepoznatljivosti tvrtke / robne marke. Također, vodim poslovne seminare na temu "Izgradnja imidža tvrtke putem dizajna poslovnih i komercijalnih prostora".

Izdvajamo

Izdvojeni proizvodi