"Boulevard de la Croisette" je naziv atraktivne Canneske promenade na kojoj se, tik uz pješčane plaže, nalazi velik izbor restorana, kafića, hotela, dućana. Drugim riječima, sve što je potrebno za zanimljiv izlazak, bilo da se radi o laganoj šetnji nakon jutarnje kave, popodnevnoj potrazi za suvenirima ili večeri na terasi restorana po vašem izboru. Želite li steći pravi uvid u ovaj mediteranski grad, svakako razgledajte i njegove živopisne ulice i uličice, a tu je i „stari grad" (Le Suquet).

Među znamenitostima, istaknimo srednjevjekovnu Cannesku tvrđavu i Kapelu Sv. Ane u kojoj se nalazi „Musée de la Castre" sa svojom egzotičnom postavom artefakata – starine iz Grčke, Rima, Egipta, orijentalnih krajeva, središnje Amerike. U neposrednoj blizini tvrđave nalazi se i Crkva Notre Dame Esperance iz 17. stoljeća.

Muzej umjetnosti i povijesti Provanse (Musée d'Art et d'Histoire de Provence) u gradiću Grasse, smješten je u raskošnom arhitektonskom zdanju iz 18. stoljeća i nudi pregled bogate povijesti ovog kraja.
Muzej mora (Musée de la Mer) nalazi se na otočiću Sv. Margarite, u istoimenoj utvrdi koja je u povijesti zabilježena i kroz legendu o Čovjeku sa željeznom maskom. Zanimljivost priče o dugogodišnjem zatočeniku spomenutog otočića, za kojeg se vjeruje da je bio „plave krvi", prepoznao je francuski književnik Alexandre Dumas, a kasnije i filmska elita, te je od početka 20. stoljeća snimljeno mnoštvo TV serija i filmova na navedenu temu.

Pokazatelji elitne baštine ovog kraja svakako su i luksuzne vile nastale pretežno u 19. stoljeću. Među prvima je i Villa Eléonore Louise, izgrađena 30-tih godina 19. stoljeća. Neke od najznamenitijih vila možemo naći u dijelu grada nazvanom Engleska četvrt (Quartier Anglais) što aludira na podrijetlo prvih vlasnika ovih raskošnih zdanja. Naime, Lord Brougham je Cannes, tada mirno ribarsko mjesto, 'otkrio' 1834. godine, a ubrzo je za njim stigao i velik broj britanskih i ruskih aristokrata koji su u ovom podneblju s blagom mediteranskom klimom vidjeli ugodno zimovalište. Među slavnim umjetnicima koji su tu stvarali, istaknimo nekolicinu – Victor Hugo, Auguste Renoir, Pablo Picasso.

Iako u ovom biseru Azurne obale ne manjka luksuznih hotela, svakako treba istaknuti jednog od najstarijih, a ujedno i najglamuroznijih – Hotel Carlton (InterContinental Carlton Cannes) izgrađen je početkom 20. stoljeća i slovi kao popularno odredište zvijezda s crvenog tepiha. Uz mnoštvo hotela i privatnih oblika smještaja, kako i dolikuje renomiranom turističkom odredištu, u Cannesu možete birati između 280 restorana, te više od sedam stotina dućana.

Gurmanski doživljaj Cannesa

Tijekom šetnji Cannesom često će vas privući opojan miris delicija iz brojnih lokalnih slastičarnica („pâtisseries"). Spontano i hedonistički se prepustite užitku okusa, kao i izgleda, jer, sve te ukusne torte, pite, kolači i kolačići, servirani su na izuzetno dekorativan način, s puno francuskog stila.

Želite li detaljnije upoznati gastronomske tajne Francuza, u glavnoj Canneskoj shopping ulici Rue d’Antibes, kulinarska škola „Ecole Gourmande Lenôtre" nudi stručnu edukaciju za sve one koji žele postati majstori francuskog kulinarstva ili jednostavno osvježiti svoje gastronomsko umijeće. Francuska je, među ostalim nacionalnim delikatesama, poznata i po svojoj širokoj paleti sireva (fromage), te kvalitetnim vinima (vin).

Večernji izlazak preporučljivo je započeti u jednom od brojnih romantičnih restorana uz neki od specijaliteta francuske ili međunarodne gastronomije. Obrok najčešće ima svoju uvertiru u obliku predjela, potom slijedi juha, glavno jelo, salata, sir, a kao 'šećer na kraju' desert i kava. Svako jelo ima i piće koje ga nadopunjava, a, prema francuskom običaju, uz hranu se najčešće uživa u vinu. Kako i priliči brendiranoj 'vinskoj destinaciji', rujna kapljica se tu nudi u velikom broju 'varijacija na temu'.

Sve u svemu, Cannes je uistinu destinacija za sva osjetila.

Fotogalerija (20)

Image
Danica Maričić
 

Profesionalno iskustvo stekla sam na području dizajna interijera, novinarstva, marketinga & odnosa s javnošću. Kreiram promotivne aktivnosti klijenata, kao i njihovu komunikaciju s ciljnim javnostima (kreativno pisanje (priopćenja, članci, intervjui), osmišljavanje brošura, kataloga, časopisa, oglasa, internetskih stranica i portala; planiranje i organizacija evenata…). Na taj način se izravno utječe na jačanje pozicije na tržištu i povećanje prepoznatljivosti tvrtke / robne marke. Također, vodim poslovne seminare na temu "Izgradnja imidža tvrtke putem dizajna poslovnih i komercijalnih prostora".

Izdvajamo

Izdvojeni proizvodi