Za ovu francusku oazu glamura i slave na Azurnoj obali, kaže se da je poput žene – šarmantan i prepun tajni.

Pri spomenu Cannesa, jedna od najčešćih asocijacija svakako je prestižna Zlatna palma (Palme d'Or) koju bi zasigurno svaki predstavnik filmskog svijeta želio ponijeti kući kao suvenir sa glamuroznog filmskog festivala (Le Festival de Cannes) koji se već tradicionalno održava u ovom prelijepom gradu na jugu Francuske. Također, Cannes i Palača festivala i kongresa (Palais des Festivals et des Congrès) domaćini su i brojnih stručnih sajmova i manifestacija, kao što su „MIPIM" i „MAPIC" (Međunarodni sajmovi nekretnina), „Cannes Lions" (Međunarodni festival oglašavanja), Cannes Shopping Festival, za vrijeme kojih su „na crvenom tepihu" predstavljeni projekti i ideje iz cijelog svijeta. Naravno, nije ni potrebno isticati da redovito održavanje renomiranih manifestacija poput ovih gore navedenih – svakoj turističkoj destinaciji donosi jačanje ugleda, kao i povećanje prometa hotelijerima, ugostiteljima i trgovcima koji posluju u navedenoj destinaciji.

Neka sva osjetila uživaju

Na cijeloj Francuskoj rivijeri prevladava blaga mediteranska klima čija su glavna obilježja – toplo, suncem obasjano proljeće i ljeto, kao i blaga jesen i zima. Poput većine turističkih odredišta na Mediteranu i tu se „špicom sezone" smatra razdoblje od lipnja do rujna. Međutim, uzmu li se u obzir sve globalno poznate manifestacije koje se tijekom godine održavaju u Cannesu, te ogroman broj njihovih sudionika i posjetitelja, može se zaključiti da turizam u ovoj elitnoj destinaciji cvjeta tijekom skoro cijele godine.

Cannes ima i svoju drugačiju stranu, onu u kojoj prevladava šarm mediteranske opuštenosti koji se isprepliće sa francuskom „joie de vivre" (radosti življenja). Ovakav stav možemo zamijetiti na svakom koraku, a vjerojatno ga nadahnjuju i brojne „sitnice koje život znače" poput šetnje pješčanim plažama, romantičnih zalazaka sunca, opojnih mirisa koji se šire iz lokalnih „pâtisseries" (slastičarnica)…

Pojam „le chic français" (francuski šik) uvelike se odnosi na modu i stil općenito. Iako se francuskom prijestolnicom stila najčešće naziva Pariz, čiji je „Tjedan mode" jedan od najprestižnijih u svijetu, Cannes je također vrlo zanimljiv ljubiteljima mode. Šetnja uličicama u neposrednoj blizini promenade, primjerice Rue d'Antibes, znači i druženje sa elitnim modnim brendovima, dok se svega nekoliko ulica dalje nalaze također vrlo zanimljivi dućani srednjeg cjenovnog ranga. Dakle, želite li kući ponijeti suvenir u obliku „chic" odjevnog artikla, zanimljivih cipela ili upečatljivog modnog dodatka, a pauzu u obilasku dućana ispuniti kušanjem slastica ili francuskih vina – Cannes će vas dočekati raširenih ruku.

Parfemi – raskošna turistička atrakcija

Vjerni saveznici mode i stila svakako su parfemi koji nam svoju čaroliju donose kroz mnoštvo mirisnih nota. Francuska je već stoljećima vladarica parfema i upravo tu se kriju mnoge tajne kreiranja ovih tekućih blaga. Svega nekoliko kilometara od Cannesa nalazi se mjesto Grasse koje je svoju svjetsku slavu izgradilo upravo na parfemima. Naime, zahvaljujući klimatskim uvjetima koji su omogućili uzgoj jasmina, ruža, te naranči, Grasse i okolna područja su u 17. i 18. stoljeću postali središte proizvodnje prirodnih sastojaka parfema. Iako se proizvođači parfema danas više oslanjaju na sintetičke mirise, oni prirodni itekako su zadržali svoju važnost, te stvaraju esenciju nekih od najskupljih parfema današnjice. U sklopu turističke ponude ovog kraja organiziraju se i posjeti tradicionalnim „parfumerijama" gdje će vas stručni vodiči uvesti u tajne kreiranja raskošnih mirisa, a to je i idealna prilika za osmišljavanje parfema sa vlastitim „dizajnerskim potpisom". Uvid u mirisnu povijest parfema očekuje vas u Međunarodnom muzeju parfema (Musée International de la Parfumerie).

Fotogalerija (15)

Image
Danica Maričić
 

Profesionalno iskustvo stekla sam na području dizajna interijera, novinarstva, marketinga & odnosa s javnošću. Kreiram promotivne aktivnosti klijenata, kao i njihovu komunikaciju s ciljnim javnostima (kreativno pisanje (priopćenja, članci, intervjui), osmišljavanje brošura, kataloga, časopisa, oglasa, internetskih stranica i portala; planiranje i organizacija evenata…). Na taj način se izravno utječe na jačanje pozicije na tržištu i povećanje prepoznatljivosti tvrtke / robne marke. Također, vodim poslovne seminare na temu "Izgradnja imidža tvrtke putem dizajna poslovnih i komercijalnih prostora".

Izdvajamo

Izdvojeni proizvodi