Drugi Pengang most u Maleziji je most s dvije kolničke trake koji povezuje poluotok Seberang Perai i otok Pengang, po kojem je i dobio ime. Ukupna duljina mosta je 24 km, a dionica iznad vode čak 16,9 km, što ga čini najdužim mostom u Jugoistočnoj Aziji.

OPIS I ZAHTJEVI PROJEKTA
Po završetku izgradnje mosta, nesnosne prometne gužve između kopna i otoka postale su dio prošlosti. Novi most dio je nacionalnog plana razvoja kojim se nastoji poboljšati malezijsko gospodarstvo u ovoj sjevernoj regiji te pretvoriti Penang u moderan i živahan grad i prometno i logističko središte. Istovremeno, uz radove na mostu krenuli su i radovi na unaprjeđenju zračne i morske luke grada Penanga kako bi se postavio odgovarajući temelj za promicanje gospodarskog rasta susjednih država.

Zamišljen kao arhitektonsko čudo, most djeluje kao ishodište za razvoj sjevernog malezijskog koridora. Zbog geoloških razloga projektiran je prema dvostrukom konceptu S-krivulje. Brojni S zavoji duž staze bili su glavni zahtjev revizija sigurnosti prometa na cestama, a namijenjeni su pružanju pomoći vozačima kako bi zadržali koncentraciju i pozornost tijekom vožnje.

Drugi Penang most je najduži most u svijetu izgrađen pomoću visoko nosive prirodne gume (High Damping Natural Rubber – HDNR), učinkovitim sustavom seizmičke izolacije koja omogućava podnošenje zemljotresa magnitude do 7,5 stupnjeva po Richterovoj ljestvici. Nadalje, ovaj most je prvi u Maleziji postavljen sa seizmičkim ekspanzijskim spojevima koji će omogućiti kretanje tijekom potresa.

SIKA RJEŠENJA
Most je izgrađen tako da traje 120 godina bez velikih troškova održavanja. Kako bi se ovaj cilj postigao, korišten je beton s niskom propusnošću klorida u vrlo debelim slojevima. Kao dodatna mjera zaštite korištena je i Sikagard®-705 L hidrofobna impregnacija na ukupno 180 000 m² betonske površine. U tijeku trajanja cjelokupnog projekta, Sika se istaknula kao pružatelj pravih proizvoda i sustava za otklanjanje nedostataka i povećanje trajnosti strukture.

Pukotine su premošćene injektiranjem Sikadur®epoksidne smole. Veće rupe i udubine nastale u izgradnji popravljene su dvokomponentnim reparaturnim mortom SikaTop®-121 , a manje pomoću Sika MonoTop® morta za zaglađivanje. Za zaštitu armaturnih čeličnih šipki korišten je površinski inhibitor korozije Sika FerroGard®-903+. Za dodatnu zaštitu i trajnost betonske podloge upotrijebljen je epoksidni premaz Sikagard®-720 EpoCem u slojevima od 3-4 mm.

Glavna uloga Sika Malezije u ovom projektu bila je opskrba proizvodima, edukacija osoblja na gradilištu o karakteristikama i načinima upotrebe proizvoda te pružanje relevantnih i stručnih tehničkih savjeta, kad god se za njima pojavila potreba. Upravo zahvaljujući njihovoj predanosti i zalaganju, kao i vrhunskoj kvaliteti Sika proizvoda, Penang most pouzdano je zaštićen i visoko će stajati još mnogo, mnogo vremena.

SUDIONICI PROJEKTA
Investitor: Vlada Malezijske federacije
Glavni izvođač radova: China Harbour Engineering Co. Ltd.
Službeni naziv mosta: Sultan Abdul Halim Muadzam Shah Bridge

SIKA CROATIA d.o.o.
SIKA CROATIA d.o.o.
Internet adresa

Društvene mreže

Prodaja i dostava na području cijele Hrvatske.
{{ errors.name[0] }}
{{ errors.email[0] }}
{{ errors.location[0] }}
{{ errors.phone[0] }}
{{ errors.message[0] }}
Zapamti me

Vaš upit je uspješno poslan! Kopija upita je poslana na Vašu e-mail adresu. Očekujte odgovor u roku od 24 - 48h. Ukoliko odgovor niste dobili, kontaktirajte nas na e-mail adresu koju smo naveli u kopiji upita.
Izdvajamo

Izdvojeni proizvodi