Singapur, na turističkom tržištu poznat kao jedna od najboljih destinacija kongresnog turizma, tu je poziciju dostigao zahvaljujući kvalitetno osmišljenim sadržajima koji turističku ponudu ovog azijskog odredišta čine uistinu privlačnom.

Dio ponude smještaja je i hotel „The New Majestic" u kineskoj četvrti – „mješavina lokalne kulture, umjetnosti i dizajna koja izlazi iz uobičajenih okvira".

Prilikom ulaska u ovaj zanimljivi hotel, naći ćete se u bijelom lobiju čiju 'snježnu' ljepotu 'zagrijavaju' stolci i naslonjači u toploj smeđoj boji. Transparentnost stepeništa čini ga nenametljivim, što izvrsno odgovara uz neutralnost interijera.

Opuštajuća zelena boja zidova i stolaca, te ugodna smeđe-crvena nijansa drvenog poda u „Majestic" restoranu naglašavaju jedna drugu, na taj način kreirajući aktivan i udoban prostor.

Devet lokalnih dizajnera dalo je svoj autorski pečat sobama za goste, čija stilska raznolikost doprinosi artističkom dojmu hotela. Primjerice, šaroliki murali u Pop Art stilu nadopunjavaju jednostavnost kreveta i posteljine. Namještaj 's potpisom' također je prisutan, kako bi svakoj sobi podario jedinstven izgled.

U nekima od 30 soba nalaze se ogledala koja, prekrivajući skoro cijelu zidnu površinu, stvaraju iluziju dvostruko većeg prostora. Rješenje u skladu s modernim trendovima predstavlja i kada smještena nasred sobe koja privlači poglede svojom pozicijom, kao i atraktivnim dizajnom.

Iluzionizam na zidovima kreira umjetnički doživljaj šume u crno-bijeloj ili kolorističkoj varijanti, kao i brojne druge maštovite elemente.

Loh Lik Peng, vlasnik ovog artističkog hotela, je za uređenje nekoliko apartmana angažirao renomirane kreativce s područja grafičkog te dizajna interijera, kao i mode te filmske produkcije, kako bi svaki od apartmana predstavljao 'svijet za sebe'. Ljepota tradicionalnosti susreće moderan dizajnerski izričaj, Pop Art susreće Op Art, te još mnoštvo zanimljivosti – sve je to ″New Majestic Hotel″.

Ovaj atraktivan hotel, član je grupacije „design hotels ™" koja zastupa i pozicionira na tržište 'kolekciju' od 190 hotela smještenih u više od 40 zemalja diljem svijeta.

Više informacija možete pronaći na internetskoj adresi: www.designhotels.com

Fotogalerija (32)

Image
Danica Maričić
 

Profesionalno iskustvo stekla sam na području dizajna interijera, novinarstva, marketinga & odnosa s javnošću. Kreiram promotivne aktivnosti klijenata, kao i njihovu komunikaciju s ciljnim javnostima (kreativno pisanje (priopćenja, članci, intervjui), osmišljavanje brošura, kataloga, časopisa, oglasa, internetskih stranica i portala; planiranje i organizacija evenata…). Na taj način se izravno utječe na jačanje pozicije na tržištu i povećanje prepoznatljivosti tvrtke / robne marke. Također, vodim poslovne seminare na temu "Izgradnja imidža tvrtke putem dizajna poslovnih i komercijalnih prostora".

Izdvajamo

Izdvojeni proizvodi